Wednesday, November 27, 2013

Πως να γλιτώσετε από την επόμενη "σφαλιάρα" της Google? - ParaMarketing Blog : ParaMarketing Blog

divramisioannis     9:22 AM  No comments

google-slap-seo

Πως να γλιτώσετε από την επόμενη "σφαλιάρα" της Google?

ένας οδηγός επιβίωσης της σελίδας σας στα Google Adwords και στο SEO

 Θυμάμαι στη δεκαετία του '90, όταν ηλίθια πράγματα συνέβαιναν τότε στην Microsoft και η αρνητική δημοσιότητα που έπαιρναν ήταν πραγματικά απίστευτη! Όλος ο πλανήτης γνώριζε σε πέντε λεπτά όλα τα στραβά και ευτράπελα για τη Microsoft και τον Μπίλι Γκέιτς. Τώρα η τεχνολογία έσπρωξε τη Google στη θέση της Microsoft και ό,τι περίεργο ή κακό για τη Google είναι εξίσου μοντέρνο και δημοφιλές με εκείνα της Microsoft. Έτσι, εκτός από τον οδηγό SEO για να βγείτε πρώτοι στην Google, θα ασχοληθούμε με έναν άλλο θέμα πολύ σημαντικό, τη σφαλιάρα της Google!
Δεν είστε ακόμα στην πρώτη σελίδα της Google; Καλέστε με στο 6972.364.387 ή επιλέξτε την υπηρεσία SEO Coaching.

Τι είναι η σφαλιάρα της Google

Για τους χρήστες του Google Adwords

Η σφαλιάρα της Google -google slap-  είναι όντως τόσο σκληρή και οδυνηρή όσο ακούγεται. Η σφαλιάρα της Google είναι όταν η Google απενεργοποιεί τις λέξεις-κλειδιά σας μέχρι να πληρώσετε μια ποινή με μεγαλύτερο κόστος ανά κλικ εάν χρησιμοποιείτε το Google Adwords, ή να κάνετε κάποιες αλλαγές για να βελτιώσετε την ποιότητα της σελίδας σας ή του blog σας.
Η ποινή στο  κόστος ανά κλικ  σημαίνει ότι αντί να πληρώσετε μόλις 10 σεντς ανά κλικ, μπορεί να αναγκαστείτε να πληρώσετε μεταξύ 1 έως και 25 ευρώ ανά κλικ!
Την ίδια στιγμή, η θέση της διαφήμισης σας μειώνεται σημαντικά και ως εκ τούτου η κίνηση προς τη σελίδα σας, ακόμα και αν πληρώσετε μεγαλύτερο κοστολόγιο!

Για το site σας στην Google

Το ίδιο συμβαίνει και όταν δεν χρησιμοποιείτε το Adwords, όπου και πάλι τα αποτελέσματα θα είναι ποιο οδυνηρά. Η σελίδα σας απλώς θα εξαφανιστεί από τα αποτελέσματα της Google από 2 εβδομάδες μέχρι και 1 χρόνο!
Πιστέψτε με υπήρξα θύμα της Google και πλήρωσα πολύ ακριβά το τίμημα στην αρχή που δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω. Με αποτέλεσμα η google να με αποκλείσει και από το Google Adwords αλλά και από τα οργανικά της αποτελέσματα.

Πότε κινδυνεύετε περισσότερο για να φάτε σφαλιάρα από τη Google;

Σημαντικές σφαλιάρες από την Google συμβαίνουν μετά τις ενημερώσεις του αλγόριθμου της Google όταν ολόκληρες επιχειρήσεις μάρκετινγκ στο ίντερνετ και ιστοσελίδες έχουν εξαφανιστεί σχεδόν εν μία νυκτί! Η ζημιά από το Χαστούκι της Google δεν είναι μη αναστρέψιμη, αλλά χρειάζεται χρόνο για να επιμεληθείτε το περιεχόμενο του blogs σας και να επιτύχετε μεγαλύτερη βαθμολογία στη Google από άποψη ποιότητας.
Quality-Score-Factors

Ποια είναι η βαθμολογία ποιότητας ;

Για να αποτρέψετε την επόμενη φάπα της Google να πέσει πάνω σας, θα πρέπει να έχετε κάποια ιδέα για το πώς η Google καθορίζει τι είναι ο ποιοτική βαθμολογία για την διαφήμισή και το περιεχόμενό της σελίδας σας.
Από τη στιγμή που ο αλγόριθμος της Google βασίζεται στην ικανότητά του να επιστρέφει στους χρήστες το καλύτερο και πιο σχετικό περιεχόμενο για ό,τι ψάχνουν, δεν επιτρέπει να βγουν μπροστά σε καμία περίπτωση οι ιστοσελίδες με ρηχό ή κακό περιεχόμενο.
Μικρά sites χωρίς περιεχόμενο ή ρηχό περιεχόμενο, πολύπλοκα URLs ή μασκαρεμένα (cloaking), ανακατεύθυνση ιστοσελίδων, κακόβουλες σελίδες spam, παραπλανητικό περιεχόμενο, παράθυρα pop up, link farms  ή διπλό κλεμμένο περιεχόμενο αποκλείονται από το Google στις σελίδες οργανικών αποτελεσμάτων.
Το ίδιο συμβαίνει και με τις άχρηστες διαφημίσεις στο Adwords.
Για να εξασφαλίσει η Google ότι το σύστημα της δουλεύει μια χαρά, η Google έχει ένα περίπλοκο σύστημα αξιολόγησης της ποιότητας της διαφήμισης σας  στο Adword αλλά και της σελίδας. Έτσι διασφαλίζεται η ποιότητα του site σας,  οι συνδέσεις της ιστοσελίδα σας (backlinks) και οι διαφημίσεις.
Αυτό το σύστημα αξιολόγησης αποτελείτε από τους παρακάτω παράγοντες:
1. Σχετικότητα του κειμένου της διαφήμισης με τη σελίδα σας
2. Καθαρή σελίδα πωλήσεων και σχετική με το αντικείμενο
3. Ιστορικό του λογαριασμού σας
4. Σχετικές Λέξεις κλειδιά
5. Ποσοστό κλικ (click through rate) στη διαφήμιση και διάφοροι άλλοι παράγοντες.
pos-na-epiviosete-google-slap
Δεν είστε ακόμα στην πρώτη σελίδα της Google; Καλέστε με στο 6972.364.387 ή επιλέξτε την υπηρεσία SEO Coaching.

Πώς να επιβιώσετε μετά το Χαστούκι της Google

Για να επιβιώσει μετά τη σφαλιάρα της Google  θα πρέπει να επιμεληθείτε το περιεχόμενό σας, τόσο από την άποψη της ποιότητας αλλά και της εμπορικότητας.

Καλύτερό και Ποιοτικό Περιεχόμενο

Καλύτερο περιεχόμενο σημαίνει καλύτερες σελίδες και ποιοτικές και ειλικρινείς διαφημιστικές σελίδες προσγείωσης. Αυτό σημαίνει ότι οι μονοσέλιδες ιστοσελίδες θα έχουν πάντα χαμηλής ποιότητας αποτελέσματα. Ο πελάτης χρειάζεται περισσότερες σελίδες για να δει ότι το blog σας έχει κάποια αξία και βαρύτητα. Είναι καλύτερα να προσθέσετε ένα blog στην ήδη υπάρχουσα ιστοσελίδα σας ή να προσθέσετε κάποιο χρήσιμο και πολύτιμο περιεχόμενο.
Τέτοιο περιεχόμενο είναι οι δωρεάν οδηγοί, τα άρθρα πυλώνες και το περιεχόμενο σταθμός.
Οι παλιές τεχνικές μάρκετινγκ με τα πολλά αναδυόμενα παράθυρα, τις κρυφές συνδέσεις και την ανακατεύθυνση σε κακοσχεδιασμένες σελίδες είναι καταδικασμένη πλέον από την Google.
Το νέο περιεχόμενό σας πρέπει να είναι σύμφωνο με τις νέες κατευθυντήριες γραμμές της Google για την ποιότητα και πρέπει να είναι χρήσιμο στους ανθρώπους. Εάν το ιστολόγιό σας είναι ρηχό ή έχει άσχημα γραφικά ή δεν έχει εσωτερική αξία, τότε δεν θα πάρετε μια υψηλού βαθμού ποιότητας αξιολόγηση.

Επανασχεδιασμός Landing Page

Θα πρέπει να οικοδομήσουμε μια νέα σελίδα προορισμού καλής ποιότητας με όμορφα γραφικά και κείμενο ή βίντεο και μια νέα αγγελία για το Adwords. Χρησιμοποιήστε το δικό σας κείμενο και αποφύγετε να έχετε τις ίδιες ακριβώς αγγελίες με άλλους. Χρησιμοποιήστε τις ίδιες σε βελτιωμένη έκδοση, τόσο στο blog σας όσο και στις σελίδες προορισμού σας.

Καλύτερα στοχευμένες λέξεις-κλειδιά

Σε ένα βασικό επίπεδο, μια σελίδα προορισμού καλής ποιότητας πρέπει να έχει τις σημαντικές φράσεις-κλειδιά στις ετικέτες τίτλου και στις H1 ετικέτες. Αυτά δεν είναι μόνο τα πράγματα που οι επισκέπτες σας θα δούνε πρώτα, αλλά και τα πράγματα που στα bots των μηχανών αναζήτησης φαίνονται πρώτα.

Η Μετά Penguin Εποχή

Το Google Penguin ήταν μια ενημέρωση για τον αλγόριθμο της Google που κυκλοφόρησε στις 24 Απριλίου 2012, με την πρόθεση προφανώς να τιμωρήσει  sites για υπέρ -βελτιστοποίηση over-optimization ή αλλιώς γνωστό ως spamming.
Τώρα θα πρέπει να επικεντρωθείτε πλέον στην ποιότητα, το μοναδικό περιεχόμενο και το πώς να οικοδομήσετε ένα blog με συναρπαστικό σούπερ κλασικό περιεχόμενο που θα διαρκέσει τουλάχιστον για τα επόμενα πέντε με δέκα χρόνια. Ένα καλής ποιότητας blog που θα συνοδεύσει κάθε σελίδα προορισμού ή αγγελία, είναι η μόνη λύση για να επιβιώσουν και να ευημερήσουν στην Εποχή Μετά Penguin.
Δεν είστε ακόμα στην πρώτη σελίδα της Google; Καλέστε με στο 6972.364.387 ή επιλέξτε την υπηρεσία SEO Coaching.


Συμβουλευτείτε τον Οδηγό SEO Google

Αν θέλετε να κατακτήσετε την κορυφή της Google και των άλλων μεγάλων μηχανών αναζήτησης, θα χρειαστείτε περισσότερο από τύχη. θα πρέπει να έχετε η ακριβώς τον οδικό χάρτη που χρησιμοποίησαν εκείνοι που έχουν ήδη επιτύχει κορυφαίες θέσεις για την ιστοσελίδα τους. Δείτε περισσότερα τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα.
Ο σκοπός του οδηγού είναι απλός. Να σας παρέχει έναν βήμα βήμα οδηγό για να κατακτήσετε τις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης για τη σελίδα ή blog σας σήμερα και για πάντα.
Προσωπικά, έχω μελετήσει χιλιάδες οδηγούς και βιβλία SEO. Έχω επίσης διαβάσει άπειρα blogs και έχω χρησιμοποιήσει χιλιάδες εργαλεία SEO τα οποία στην ουσία δεν προσέφεραν τίποτε και δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω τη χρησιμότητά τους.
Θα ήθελα λοιπόν να δημιουργήσω έναν οδηγό σε απλά ελληνικά, που να μπορεί ναι μεν με πρακτικά και απλά βήματα να σας εισάγει στις βασικές έννοιες του SEO, αλλά να σας δώσει άμεσα αποτελέσματα, εντός ωρών εάν είναι εφικτό, -πολλές φορές χρειάζονται μόλις 2 με 3 ώρες για να βγείτε πρώτοι στην Google-.

Πως να γλιτώσετε από την επόμενη "σφαλιάρα" της Google? - ParaMarketing Blog : ParaMarketing Blog

divramisioannis


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum faucibus luctus et ultrices.
View all posts by Naveed →

0 comments :

Latest Stories

Blogroll New

Text Widget

Recent news

About Us